Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Συνάντηση με τον Πρόεδρο κ. Σημαιοφορίδη και το ΔΣ του Συλλόγου εργαζομένων στην Εγνατία Οδό ΑΕ είχε χθες ο Σταύρος Καλογιάννης


Ο Σταύρος Καλογιάννης άκουσε τα επιχειρήματα των εργαζομένων και τόνισε ότι μετά την ψήφιση, το καλοκαίρι του 2011, του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος (Ν.3985/2011) και τις σχετικές Υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί, είναι πλέον πολύ δύσκολο να ανατραπεί η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.
Δήλωσε ότι κατά την άποψή του η «Εγνατία οδός ΑΕ» πρέπει να επικεντρωθεί σε έργα υποδομής στα Βαλκάνια, στην Ευρώπη και στις υπό ανάπτυξη χώρες, λόγω της μεγάλης εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει σε μεγάλης κλίμακας τεχνικά έργα.
Δήλωσε επίσης ότι είναι αντίθετος στην ανάληψη πολύ μικρών έργων από την Εγνατία (π.χ. σχολεία σε νησιά), όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια, ενώ υπενθύμισε ότι επί δύο χρόνια αγωνίζεται για να δημοπρατηθεί το έργο Ιωάννινα- Καλπάκι- Κακαβιά, προϋπολογισμού 300 εκ. ευρώ περίπου, με φορέα επίβλεψης την Εγνατία.
Δυστυχώς όμως ούτε αυτό το έργο προχώρησε λόγω της διετούς προκλητικής αδράνειας του Υπουργείου Υποδομών, όπως άλλωστε συμβαίνει με την Ιόνια οδό, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, το λιμάνι Ηγουμενίτσας, τον κόμβο της Άρτας.
Αναφέρθηκε επίσης και στα διόδια, το ύψος των οποίων έχει ορισθεί αυθαίρετα από το Υπουργείο Υποδομών, ενώ θα έπρεπε το Υπουργείο να έχει κινηθεί στην κατεύθυνση επιβολής ηλεκτρονικών διοδίων, ώστε κάθε χρήστης να πληρώνει βάσει της απόστασης που διανύει.

Τέλος, ενημέρωσε τους εργαζόμενους ότι η Εγνατία οδός ΑΕ θα μπορούσε να αναλάβει ρόλο επιβλέποντος στους άξονες που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης και να προωθήσει τα θέματα των απαλλοτριώσεων, όπως έκανε με επιτυχία μέχρι το 2009 για τον οδικό άξονα της Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου