Σταθερή "πίεση" από τις τουρκικές Ένοπλές Δυνάμεις και πιο συγκεκριμένα Αεροπορία και Ναυτικό ασκείται στο Αιγαίο με απρόβλεπτες συνέπειες για τα Εθνικά μας κυριαρχικά δικαιώματα. Έτσι σε μια ιδιαίτερης σημασίας κίνηση το τουρκικό Ναυτικό κατά τη διάρκεια της ημέρας και η τουρκική Αεροπορία κατά την διάρκεια της ... νύχτας προχώρησαν σε σειρά επιθετικών ενεργειών, ενέργειες και προκλήσεις οι οποίες –και ως είθισται- μένουν αναπάντητες.
Την αρχή έκανε το τουρκικό Ναυτικό όπου με αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας αλωνίζει ανενόχλητο σε όλο το FIR Αθηνών και τον ΕΕΧ, διατηρώντας σταθερή την «πίεση» για την αλλαγή του status-quo στον Αιγιακό χώρο.
Πιο συγκεκριμένα το μεγαλύτερο αριθμό παραβιάσεων από αεροσκάφη του τουρκικού Ναυτικού είχαμε σήμερα όταν δύο CN-235MPA ναυτικής συνεργασίας όργωσαν κυριολεκτικά το κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο, χωρίς την παρουσία μαχητικών αεροσκαφών να τα συνοδεύουν οι τουλάχιστον να είναι σε απόσταση όπου θα μπορούσαν να επέμβουν, στην περίπτωση όπου τυχόν θα έσπευδαν ελληνικά μαχητικά φτάνοντας σε πολύ κοντινή απόσταση. Έτσι τα δύο CN-235 πραγματοποίησαν 10 συνολικά παραβιάσεις του ΕΕΧ (αριθμός ρεκόρ) και 3 παραβιάσεις του FIR Αθηνών.
Στη συνέχεια η τουρκική Αεροπορία με 6 μαχητικά αεροσκάφη πραγματοποίησε 1 παράβαση του FIR Αθηνών και 2 παραβιάσεις του ΕΕΧ τις πρώτες νυχτερινές ώρες σήμερα.
Όπως έχει γράψει το defencenet.gr η Τουρκία δεν φείδεται ούτε μέσων αλλά ούτε και ξεχωριστών μεθόδων για να δηλώνει σταθερά την παρουσία της ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού ο οποίος διχοτομεί ουσιαστικά το Αιγαίο. Έτσι είτε με νυκτερινές παραβιάσεις, με εμπλοκές, με υπερπτήσεις, με διάπλους πολεμικών σκαφών και προσφάτως με αεροσκάφη του Ναυτικού έχουν φτάσει στο σημείο να δηλώνουν την παρουσία τους σε συχνότητα στο Αιγαίο περισσότερο από τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις!
Τα αεροσκάφη εκτός από τις εισόδους που πραγματοποιούν στο κεντρικό Αιγαίο, πραγματοποιούν και καταγραφές του στόλου του ΠΝ αλλά και αποτύπωση όλων των εμπορικών πλοίων της Ανατολικής Μεσογείου με το σύστημα Automatic Identification System (AIS).
Βέβαια το γεγονός ότι το τουρκικό Ναυτικό και ειδικότερα με την Αεροπορία του και εκμεταλλευόμενο την αδυναμία της Ελλάδας να προσφέρει αεροσκάφη στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ για τον έλεγχο θαλασσίων οδών στη Ν.Α. προσφέρει στην βορειοατλαντική συμμαχία την επιχείρηση «Mediterranean Shield» τόσο με τα έξι αεροσκάφη CN-235 ASuW του Ναυτικού όσο και με τα τρία CN-235MPA της ακτοφυλακής τα οποία πραγματοποιούν έλεγχο της ΑΟΖ , της ΑΟΖ που η ελληνική πλευρά έχει σταθεί πλήρως ανίκανη να ανακηρύξει.
Την αρχή έκανε το τουρκικό Ναυτικό όπου με αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας αλωνίζει ανενόχλητο σε όλο το FIR Αθηνών και τον ΕΕΧ, διατηρώντας σταθερή την «πίεση» για την αλλαγή του status-quo στον Αιγιακό χώρο.
Πιο συγκεκριμένα το μεγαλύτερο αριθμό παραβιάσεων από αεροσκάφη του τουρκικού Ναυτικού είχαμε σήμερα όταν δύο CN-235MPA ναυτικής συνεργασίας όργωσαν κυριολεκτικά το κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο, χωρίς την παρουσία μαχητικών αεροσκαφών να τα συνοδεύουν οι τουλάχιστον να είναι σε απόσταση όπου θα μπορούσαν να επέμβουν, στην περίπτωση όπου τυχόν θα έσπευδαν ελληνικά μαχητικά φτάνοντας σε πολύ κοντινή απόσταση. Έτσι τα δύο CN-235 πραγματοποίησαν 10 συνολικά παραβιάσεις του ΕΕΧ (αριθμός ρεκόρ) και 3 παραβιάσεις του FIR Αθηνών.
Στη συνέχεια η τουρκική Αεροπορία με 6 μαχητικά αεροσκάφη πραγματοποίησε 1 παράβαση του FIR Αθηνών και 2 παραβιάσεις του ΕΕΧ τις πρώτες νυχτερινές ώρες σήμερα.
Όπως έχει γράψει το defencenet.gr η Τουρκία δεν φείδεται ούτε μέσων αλλά ούτε και ξεχωριστών μεθόδων για να δηλώνει σταθερά την παρουσία της ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού ο οποίος διχοτομεί ουσιαστικά το Αιγαίο. Έτσι είτε με νυκτερινές παραβιάσεις, με εμπλοκές, με υπερπτήσεις, με διάπλους πολεμικών σκαφών και προσφάτως με αεροσκάφη του Ναυτικού έχουν φτάσει στο σημείο να δηλώνουν την παρουσία τους σε συχνότητα στο Αιγαίο περισσότερο από τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις!
Τα αεροσκάφη εκτός από τις εισόδους που πραγματοποιούν στο κεντρικό Αιγαίο, πραγματοποιούν και καταγραφές του στόλου του ΠΝ αλλά και αποτύπωση όλων των εμπορικών πλοίων της Ανατολικής Μεσογείου με το σύστημα Automatic Identification System (AIS).
Βέβαια το γεγονός ότι το τουρκικό Ναυτικό και ειδικότερα με την Αεροπορία του και εκμεταλλευόμενο την αδυναμία της Ελλάδας να προσφέρει αεροσκάφη στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ για τον έλεγχο θαλασσίων οδών στη Ν.Α. προσφέρει στην βορειοατλαντική συμμαχία την επιχείρηση «Mediterranean Shield» τόσο με τα έξι αεροσκάφη CN-235 ASuW του Ναυτικού όσο και με τα τρία CN-235MPA της ακτοφυλακής τα οποία πραγματοποιούν έλεγχο της ΑΟΖ , της ΑΟΖ που η ελληνική πλευρά έχει σταθεί πλήρως ανίκανη να ανακηρύξει.
Πηγή: defencenet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου