Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

«Βράζουν» οι «πράσινες» οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα


Παραιτήθηκε ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Λάρισας
Με μια μακροσκελή επιστολή του στις Κυριακάτικες τοπικές εφημερίδες ο γραμματέας της Σ.Ε. του ΠΑΣΟΚ Λάρισας κ. Στέφανος Γ. Παπανώτας αναλύει την απόφαση και τους λόγους της παραίτησής του.
«Εδώ και πολύ καιρό, δεν μπορούσα να αντέξω αυτή την πολιτική. Δεν τη δικαιολόγησα. Δεν την υπερασπίστηκα. Δεν μπορούσα να την εκπροσωπήσω. Ήμουν ενεργά απέναντί της», τονίζει, και μεταξύ άλλων, γράφει: «Δεν έχω πολλά λόγια να περιγράψω τα συναισθήματά μου. Εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να γράψω ένα κείμενο που θα αιτιολογεί τις επιλογές μου αλλά πάντα οι λέξεις μου φαίνονταν φτωχές για να περιγράψουν αυτά που αισθανόμουν ως πολίτης και ως μέλος του ΠΑΣΟΚ. Συσσωρευμένη απογοήτευση, οργή, αγανάκτηση, ντροπή και λύπη ήταν τα συναισθήματα που δεν εκφράζονταν από λέξεις. Με έκαναν να γράφω, να σβήνω, να σκίζω χαρτιά», τόνισε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου