Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Σταύρος Καλογιάννης: Το Υπουργείο Υποδομών «αδειάζει» τη διοίκηση της «Εγνατία Οδός ΑΕ»


«Αδειάζει» το Υπουργείο Υποδομών τη διοίκηση της «Εγνατία Οδός ΑΕ» στο θέμα της τακτοποίησης «ημετέρων» που είχαν καταγγείλει ο Σταύρος Καλογιάννης ως Τομεάρχης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας και άλλοι τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι κύριοι Δημήτρης Τσουμάνης, αναπληρωτής Τομεάρχης, Νίκος Λέγκας, Κώστας Παπασιώζος και Γιώργος Βλάχος.
Υπενθυμίζεται ότι οι πέντε βουλευτές με (την υπ’ αρ. πρωτ. 4886/2012) Ερώτησή τους επεσήμαιναν ότι το ΔΣ της «Εγνατία Οδός ΑΕ» μόλις πληροφορήθηκε ότι στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο περί «επειγουσών ρυθμίσεων που αφορούν την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου 2012-2015», περιλαμβανόταν ρύθμιση που την καταργούσε, καθώς η διοίκηση της Εταιρείας περνούσε στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, προέβη σε ενέργειες τακτοποίησης «ημετέρων».
Λίγες ημέρες μετά την κατάθεση της Ερώτησης, η Εγνατία Οδός ΑΕ, μέσω του «Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων» (!) έστειλε στον Τύπο της Ηπείρου μόνον, ανακοίνωση στην οποία χρησιμοποιούσε απαράδεκτες εκφράσεις, όπως ότι τα αναφερόμενα από τους βουλευτές «προκαλούσαν ιλαρότητα»!
Τον εκτροχιασμό της Διοίκησης της Εγνατία Οδός ΑΕ κατήγγειλε αυθημερόν ο Σταύρος Καλογιάννης, τονίζοντας ότι θα ανέμενε την απάντηση του Υπουργείου επί των θεμάτων που θίγονταν στην Ερώτηση και θα επανερχόταν στο θέμα. Στην απάντησή του στη Βουλή (έγγραφο υπ’ αρ. 3427/2012) ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης επιβεβαιώνει ότι πράγματι έγιναν τοποθετήσεις Τομεαρχών και Διευθυντών στην Εγνατία, εξηγώντας ότι αυτό έγινε διότι «… οι θέσεις έμειναν κενές λόγω αποχώρησης των υπαλλήλων εξαιτίας του προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος».

Για το νέο Οργανόγραμμα το οποίο προωθούσε, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, το απερχόμενο ΔΣ της Εγνατία Οδός ΑΕ, ο Υφυπουργός θεωρεί ότι η εκπόνησή του είναι «επιτακτική» για την αντιμετώπιση των νέων δεδομένων.
Ο Σταύρος Καλογιάννης σε δήλωσή του τονίζει ότι καθώς η Εγνατία Οδός ΑΕ οδεύει προς ιδιωτικοποίηση, σύμφωνα με το Ν.3895/2011 που προώθησε η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, και το αντικείμενό της σε σχέση με το αντίστοιχο παρελθόντων ετών είναι πολύ περιορισμένο, δεν συντρέχουν λόγοι εκπόνησης νέου Οργανογράμματος. Πόσω μάλλον που βρισκόμαστε πολύ κοντά σε βουλευτικές εκλογές.
Επανερχόμενος στην ατυχέστατη ανακοίνωση του «Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων» της Εγνατίας, για την οποία η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου θα έπρεπε να είχε ζητήσει αμέσως την παραίτηση του ΔΣ της Εταιρείας, ο Σταύρος Καλογιάννης τονίζει:
«Το απερχόμενο ΔΣ της Εγνατία Οδός ΑΕ, που κρύβεται πίσω από ανακοινώσεις του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων, εκτιμά ότι μία Ερώτηση πέντε βουλευτών προς το Υπουργείο Υποδομών, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, προκαλεί «ιλαρότητα». Ας εξηγήσει στους Έλληνες πολίτες πως προσλαμβάνει συμβούλους με αμοιβή εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ ετησίως και μάλιστα στην δυσκολότερη περίοδο που διέρχεται μεταπολεμικά η χώρα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου