Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Στάσιμα την τελευταία διετία τα μεγάλα έργα στην Ήπειρο


Μετά τη συνάντηση που είχαν με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ιωαννίνων κ. Σταύρος Καλογιάννης και ο αναπληρωτής κ. Δημήτρης Τσουμάνης, βουλευτής Πρέβεζας, δήλωσαν:
«Ενημερωθήκαμε σήμερα από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών για τα έργα των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, με συμβάσεις παραχώρησης.
Δυστυχώς για τις συμβάσεις αυτές, που αποτελούν το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο στην Ελλάδα, χάθηκαν δύο πολύτιμα χρόνια. Όπως έχει τονίσει και ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς στο «Ζάππειο ΙΙ», η Νέα Δημοκρατία αντιμετωπίζει το θέμα με υπευθυνότητα, δίνοντας προτεραιότητα στην άμεση επανεκκίνηση των έργων, με απόλυτη διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου.
Από την ενημέρωση προέκυψε ότι για να συνεχιστούν οι συμβάσεις απαιτείται ακόμα πολύ προσπάθεια και χρόνος. Εάν όμως τα έργα δεν προχωρήσουν, οι επιπτώσεις θα είναι τραγικές για τη χώρα: οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες θα καταρρεύσουν, η ανεργία θα εκτιναχθεί, το Ελληνικό Δημόσιο θα εμπλακεί σε πολυετείς δικαστικές περιπέτειες με τους παραχωρησιούχους, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του ΕΣΠΑ -τα οποία
σήμερα είναι απολύτως αναγκαία για τη χώρα- θα χαθούν.
Ενημερωθήκαμε επίσης για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου Υποδομών και συζητήσαμε θέματα που αφορούν την «Εγνατία Οδός ΑΕ». Ζητήσαμε από την ηγεσία του Υπουργείου, εν όψει της νέας κακοκαιρίας, να κινητοποιηθεί εγκαίρως ο μηχανισμός ώστε να μην επαναληφθούν τα τραγικά γεγονότα του περασμένου Δεκεμβρίου, όταν εγκλωβίστηκαν στην Εγνατία περίπου 1.000 ταξιδιώτες για ένα εικοσιτετράωρο.
Τέλος, επισημάναμε ότι πρέπει να δοθούν λύσεις και σε προβλήματα της Ηπείρου τα οποία παραμένουν στάσιμα την τελευταία διετία, όπως ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, στον οποίο μπορούν να ξεκινήσουν πρόδρομες εργασίες, η γέφυρα στο Περιστέρι επί της Εγνατίας οδού, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων στο οποίο οι εργασίες έχουν ουσιαστικά σταματήσει, ο κόμβος της Άρτας επί της Ιόνιας οδού στον οποίο η εργολαβία έχει διαλυθεί. Ζητήσαμε επίσης να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ο οδικός άξονας Παραμυθιά – κόμβος Μεσοποτάμου, ο οποίος βρίσκεται στο στάδιο χωροθέτησής του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου