Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

"Θα αποδοθούν ευθύνες και ό,τι έχω πει, το έχω κάνει"


Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Υπάρχουν ευθύνες. Το γεγονός ότι εμείς προσπαθούμε να σώσουμε τον κόσμο και να σώσουμε τη χώρα, με όποιο τρόπο μπορούμε, μέσα από την ανάκαμψη, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ευθύνες για το χθες.
Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Θα καταλογιστούν ποτέ;
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ασφαλώς θα καταλογιστούν. Πριν δύο χρόνια, περίπου, σε ανύποπτο χρόνο, όταν ξεκίνησε όλη αυτή η περιπέτεια, όλη αυτή η τραγωδία, εγώ είπα ότι θα κάνουμε ως Νέα Δημοκρατία μόνο μια Εξεταστική Επιτροπή. Πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο, ποιοι ευθύνονται για το σημερινό κατάντημα της χώρας; Μην κάνετε λάθος, δεν θέλω να εκδικηθώ κανέναν, αλλά ο λαός έχει δικαίωμα να μάθει την αλήθεια και εμείς έχουμε την υποχρέωση να του την πούμε την αλήθεια. Για αυτό το λόγο θα γίνει μια Εξεταστική Επιτροπή, η οποία πλήρως θα εξετάσει αυτή την κατάσταση. Αυτό το έχω υποσχεθεί στον κόσμο, αυτό θα γίνει και θα καταλογιστούν οι ευθύνες, όπου αυτές ανήκουν.
Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Τώρα δεν χρειάζεται βέβαια να σας θυμίσω πόσες Εξεταστικές Επιτροπές έχουν γίνει στη Βουλή κατά το παρελθόν, για σωρεία σκανδάλων και κανένας ποτέ δεν πλήρωσε στη χώρα. Δηλαδή, είναι λογικό οι πολίτες να έχουν μια δυσπιστία.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ό,τι έχω πει, το έχω κάνει. Ακολουθώ την ευθεία γραμμή, σιχαίνομαι
την τεθλασμένη. Εγώ είμαι του ολίγου και του ακριβούς. Αυτό που λέω θα γίνει και αυτό που λέω θα το κάνω.  Μια Εξεταστική Επιτροπή, η οποία θα βγάλει στο φως τα όσα συνέβησαν και ποιοι έχουν τις ευθύνες για αυτά. Αυτό θα γίνει. Και πιστέψετε ότι θα γίνει. Το να ανακατευθώ με το χθες, τι συνέβη, δεν μου πάει. Εγώ θέλω να κοιτάω μόνο το αύριο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου