Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πάγκαλος: «Γελοίος ο Τσίπρας»

«Ένας τύπος που λέει στους Ευρωπαίους "βάλτε κάτω τα μολύβια και ακούστε μας, γιατί μιλάμε για ανθρώπους", δεν είναι γελοίος; Εμένα αυτό το συναίσθημα μου προκαλεί»... δήλωσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος, σχολιάζοντας τη στάση του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.
 Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ, ο πρώην υπουργός ανέφερε, επίσης, ότι του έχει προκαλέσει θετική έκπληξη η στάση του Αντώνη Σαμαρά ως πρωθυπουργού. «Είμαι ευχάριστα έκπληκτος, γιατί δεν περίμενα ότι θα μπορέσει να συνδυάσει το δικό του κόμμα, με τις στάσεις και τις αντιστάσεις του, το ΠΑΣΟΚ στην κατάσταση που είναι σήμερα και ένα κόμμα που έχει προκύψει από την κομμουνιστικής προέλευσης Αριστερά, με άλλες βλέψεις και άλλους προσανατολισμούς, όπως είναι το κόμμα του κ. Κουβέλη. Είναι ένα επίτευγμα, που από τον Σαμαρά της "Πολιτικής 'Ανοιξης" δεν το περίμενα. Φαίνεται ότι έχει ωριμάσει. Και ένα πολιτικός που ωριμάζει μου αρέσει, όπως και ένας πολιτικός που αλλάζει μου αρέσει», είπε χαρακτηριστικά. 
 Ο κ. Πάγκαλος επέκρινε και τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, υποστηρίζοντας ότι δεν έκανε ανοικτό συνέδριο. Και τόνισε πως «αντ' αυτού, μάζεψε τη στενή του παρέα, το γραφείο του, κυριολεκτικά απέκλεισε όλους τους άλλους, αδιαφόρησε για αυτούς και τώρα έρχεται και λέει "βοηθήστε με". Ποιον να βοηθήσουμε; Δεν έχει μείνει κανείς. Εδώ έφυγε το ΠΑΣΟΚ, δεν φεύγουμε εμείς. Αυτή η παράταξη πρέπει να αποφασίσει τι θα κάνει. Αν θα μετάσχει στην κυβέρνηση Σαμαρά, παραδείγματος χάριν, γιατί εγώ βρίσκω εντελώς απαράδεκτο και επιζήμιο -και από εκλογική άποψη ακόμα- να είμαστε υποστηρικτές σε μια κυβέρνηση που, για κάποιο λόγο, δεν συμμετέχουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου