Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

Ψηφιοποίηση Δημόσιας Διοίκησης – Τέλος στην γραφειοκρατία


Ηλεκτρονικά έγγραφα. Ψηφιακές άδειες. Σύνδεση Ταμείων - Ληξιαρχείου
 Τέλος στην γραφειοκρατία βάζει η ψηφιοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης. Εδώ και τρεις μήνες τα ληξιαρχεία ενημερώνουν ηλεκτρονικά τα ασφαλιστικά ταμεία με αποτέλεσμα να ελέγχονται μεταβολές ή ενδεχόμενες παρανομίες χωρίς κόστος και ταλαιπωρία για τους πολίτες και τις υπηρεσίες. Όσοι ασκούν επαγγέλματα υπηρεσιών μπορούν ήδη να λαμβάνουν ηλεκτρονικά την σχετική άδεια, υποβάλλοντας με ηλεκτρονικό τρόπο τα δικαιολογητικά τους και με μόνη προϋπόθεση τη λήψη ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω των ΚΕΠ. Από τον Ιούνιο θα λειτουργήσει πλήρως η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στις κεντρικές υπηρεσίες αφού θα έχουν ενταχθεί όλα τα υπουργεία. Ήδη εφαρμόζεται στα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Εμπορικής Ναυτιλίας, ενώ έχουν εκπαιδευτεί 1741 υπάλληλοι. Ταυτόχρονα σχεδιάζονται λύσεις για τις πιο περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες παροχής υπηρεσιών σε πολίτες και επιχειρήσεις, όπως είναι οι αδειοδοτήσεις καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, βιοτεχνικών και βιομηχανικών επενδύσεων, αλλά και η παροχή προνοιακών επιδομάτων



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου