Σχετικά με δημοσιεύματα του τοπικού
Τύπου για τις διεθνείς τακτικές
λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν την
Ελλάδα με χώρες που δεν είναι μέλη της
Ευρωπαϊκής Ένωσης και προς αποκατάσταση
της αλήθειας, ο αναπληρωτής Υπουργός
Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης
δήλωσε τα εξής:
Με το Ν. 4070/2012 «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών
Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων
και άλλες διατάξεις», το τότε Υπουργείο
Μεταφορών θέσπισε, μεταξύ άλλων, σειρά
κριτηρίων για την εξυγίανση των διεθνών
μεταφορών, μεταξύ της Ελλάδος και των
χωρών που δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής
Ένωσης (Αλβανία, Ρωσία, Τουρκία, Γεωργία
κ.α.), για την ισότητα και αμοιβαιότητα
μεταξύ των αλλοδαπών και ελληνικών
μεταφορικών επιχειρήσεων και για άλλα
σχετικά θέματα.
Για την εφαρμογή του νόμου και για τον
καθορισμό των όρων και διαδικασιών που
απαιτούνται ώστε να διασφαλισθούν οι
συνθήκες ομαλής μετάβασης στο νέο
πλαίσιο λειτουργίας των διεθνών αδειών
των λεωφορειακών γραμμών, προβλέπεται
η έκδοση Υπουργικής Απόφασης του
Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας,
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχέδιο
της οποίας ετέθη σε ανοικτή διαβούλευση
μέχρι την 01.10.2012. Από τη διαβούλευση
προέκυψε πλήθος χρήσιμων συμπερασμάτων
που θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη.
Για την αποφυγή αποσπασματικών λύσεων,
προωθήθηκε από τον αρμόδιο Υπουργό κ.
Χατζηδάκη νομοθετική ρύθμιση και
Υπουργική Απόφαση με τις οποίες
διατηρούνται οι υφιστάμενες διεθνείς
τακτικές λεωφορειακές γραμμές έως την
30.06.2013.
Τονίζεται ότι με τη νομοθετική ρύθμιση
αποφεύγονται άμεσες οικονομικές
επιπτώσεις στο μεταφορικό έργο. Αναφέρεται
χαρακτηριστικά ότι χωρίς τη ρύθμιση:
- η πλειονότητα των διεθνών τακτικών γραμμών θα καταργούνταν: Ρωσία 80%, Αλβανία 73%, Τουρκία και Ουκρανία 50%.
- το 40% του συνόλου των εταιριών που δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο των διεθνών μεταφορών θα έπαυε να λειτουργεί!
Με την προτεινόμενη τροπολογία δίνεται
χρονικό περιθώριο για τη ρύθμιση των
θεμάτων των διεθνών γραμμών, λαμβάνοντας
υπόψη και τις διμερείς συμφωνίες της
Ελλάδος με τις γειτονικές χώρες.
Είναι αυτονόητο, στο πλαίσιο αυτό, ότι
και τα συμφέροντα του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
θα διασφαλιστούν, καθώς και η απόλυτη
νομιμότητα στο διεθνές μεταφορικό έργο
στη χώρα μας.
Το ενδιαφέρον μας για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
παραμένει αμέριστο, όπως καλά γνωρίζει
η διοίκησή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου