Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή του οδικού άξονα Τύρια – Σιστρούνι, ενώ η Περιφερειακή Αρχή επανεξετάζει τη μελέτη, ως προς τον προϋπολογισμό του έργου, του τμήματος από Γέφυρα Μπακόλα μέχρι Θεσπρωτικό. Αυτό προέκυψε από την απάντηση που έδωσε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης σε ερώτηση που είχε καταθέσει στο Περιφερειακό Συμβούλιο η περιφερειακή σύμβουλος κ. Ρόη Ζηκίδου.
Μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης ανέφερε:
«Η κατασκευή του οδικού άξονα Τύρια – Σιστρούνι, απασχολεί εδώ και δεκαετίες τους κατοίκους της περιοχής Λάκκας Σουλίου Ιωαννίνων και της όμορης περιοχής της Π.Ε. Πρέβεζας. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που καταβλήθηκαν από την Νομαρχιακή Αρχή Ιωαννίνων με τους τότε δήμους Σελλών και Λάκκας Σουλίου, τα προηγούμενα οκτώ χρόνια, αρχικά για την εκπόνηση της μελέτης και στη συνέχεια για την ένταξή του σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και συγκεκριμένα στο «ΠΙΝΔΟΣ».
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα σε προϋπολογισμό που είχε προωθήσει προς κατασκευή η πρώην νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Ιωαννίνων, καθώς το ύψος του ανέρχεται
σε 12.600.000 ευρώ.
Το συμβατικό του αντικείμενο ανέρχεται σε 7.240.254,60 ευρώ χωρίς το ΦΠΑ και η δημοπράτησή του έγινε στις 12 Ιανουαρίου 2010.
Υπήρξαν όπως γνωρίζετε πολλά προβλήματα και καθυστερήσεις εξαιτίας των προσφυγών που είχε καταθέσει ο πρώτος ανάδοχος, και τελικά το έργο ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι και μέχρι σήμερα εκτελούνται χωματουργικές εργασίες.
Υπήρξε μια επιβράδυνση των εργασιών καθώς απαιτήθηκε τροποποίηση της μελέτης, επειδή διαπιστώθηκαν σημαντικές αποκλίσεις όσον αφορά τα υψομετρικά στοιχεία, λόγω του γεγονότος ότι η περιοχή είναι έντονα δασωμένη.
Μέχρι σήμερα έχει καταβληθεί το ποσό των 295.132 ευρώ, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι είναι διαθέσιμα χρήματα για τη συνέχιση των εργασιών, που την περίοδο αυτή προχωρούν σε συνάρτηση και με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες».
Για το τμήμα Γέφυρα Μπακόλα - Θεσπρωτικό, που ενώνει τις Π.Ε. Ιωαννίνων και Πρέβεζας ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός του έργου, σύμφωνα με τη μελέτη που εκπονήθηκε ανέρχεται σε 45 εκ. ευρώ, ποσό που δεν μπορεί να εξευρεθεί από κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα, και για αυτό το λόγο θα γίνει επανεξέτασή της με στόχο να κατέβει το κόστος στα 30 περίπου εκατομμύρια ευρώ, ώστε να επιδιωχθεί η ένταξή του ως γέφυρα στο νέο ΕΣΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου