Κατά πλειοψηφία και με παρατηρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Ο Οργανισμός αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση, για τη συγκρότηση των υπηρεσιών με βάση τις σύγχρονες ανάγκες αλλά και τις αρμοδιότητες που μεταφέρονται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε εφαρμογή του Καλλικράτη.
«Ο Οργανισμός συντάχθηκε με στόχο την καλύτερη απόδοση των υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη», υπογράμμισε ο Δήμαρχος Φίλιππας Φίλιος στην αρχική του τοποθέτηση και διευκρίνισε ότι διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες που διασφαλίζουν και την έγκρισή του.
Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Γιώργος Μαρούφωφ, αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπήρξαν μέχρι τώρα, προκειμένου να ενσωματωθούν οι υπηρεσίες και να λειτουργήσουν στις επιταγές του Καλλικράτη και τόνισε πως ο Οργανισμός είναι ευέλικτος και δίνει τη δυνατότητα αρτιότερης λειτουργίας στο Δήμο.
Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων καθώς και εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων, καταθέτοντας παρατηρήσεις, εκφράζοντας διαφωνίες ενώ από ορισμένους ζητήθηκε και η αναβολή της ψήφισης.
Εκ μέρους της Ανεξάρτητης Δημοτικής Πρωτοπορίας κατέθεσαν προτάσεις οι δημοτικοί σύμβουλοι Άννα Ασημακοπούλου και Φώτης Μπουραντάς. Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Νίκος Γκόντας υποστήριξε ότι ο οργανισμός είναι εναρμονισμένος με τις κυβερνητικές εντολές, προβλέπει μείωση θέσεων εργασίας
και κατά τον ίδιο, υπάρχει κίνδυνος απόλυσης εργαζομένων. Αντιλαϊκό χαρακτήρισε τον Οργανισμό, ο επικεφαλής της Λαικής Συσπείρωσης Δημήτρης Τασούλας, καθώς όπως είπε, εξυπηρετεί τις κυβερνητικές επιλογές.
Ο επικεφαλής της παράταξης «3 κλικ Αριστερά» Χρήστος Μαντάς, εξέφρασε πολλές επιφυλάξεις για την διατήρηση των θέσεων εργασίας και υποστήριξε πως ο Δήμος θα δυσκολευτεί να ανταποκριθεί στις αρμοδιότητες που μεταφέρει ο Καλλικράτης.
Απαντώντας σε όλες τις παρατηρήσεις και τις αιτιάσεις των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, ο Δήμαρχος Φίλιππας Φίλιος τόνισε πως «απολύσεις, εξυπηρετήσεις και βολέματα είναι έξω από τη λογική της Δημοτικής Αρχής».
Ο Οργανισμός έλαβε υπόψιν του δύο παραμέτρους: Τις αρμοδιότητες και το προσωπικό. Με ένα συγκεκριμένο ανθρώπινο δυναμικό καλύπτονται όλες οι αρμοδιότητες του νέου δήμου, υπογράμμισε ο Δήμαρχος.
Ο Οργανισμός εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με θετική ψήφο από τους συμβούλους της Δημοτικής Αρχής. Καταψήφισαν και οι τρεις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.
Σήμερα το σύνολο των υπηρετούντων στο Δήμο Ιωαννιτών είναι 769. Εξ αυτών, οι 393 υπάλληλοι είναι μόνιμοι, οι 106 καλύπτουν προσωποπαγείς θέσεις και οι 270 είναι αορίστου χρόνου.
Ο νέος Οργανισμός προβλέπει 554 νέες θέσεις εργασίας. Το σύνολο των οργανικών θέσεων ανέρχεται στις 947, που αποτελεί το άθροισμα των μόνιμων και των νέων θέσεων.
Οι βασικές αρχές που ακολουθήθηκαν στη σύνταξη του Οργανισμού είναι:
- Οργάνωση των δημοτικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
- Όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση του Δήμου ώστε να καταστεί φορέας προώθησης και υποστήριξης της τοπικής ανάπτυξης.
-Ομαλή συγχώνευση των υπηρεσιών των πρώην «Καποδιστριακών» Ο.Τ.Α. στο νέο διευρυμένο «Καλλικρατικό» Δήμο Ιωαννιτών.
- Οργάνωση νέων υπηρεσιών για τις μεταφερόμενες από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ιωαννίνων αρμοδιότητες.
Το νέο οργανόγραμμα του νέου, διευρυμένου «Καλλικρατικού» Δήμου Ιωαννιτών, πάνω στο οποίο θα γίνουν μικρές τροποποιήσεις έχει την ακόλουθη μορφή:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
- Γενικός Γραμματέας Δήμου Ιωαννιτών
- Ιδιαίτερο Γραφείο Δήμαρχου
- Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
- Νομική Υπηρεσία
- Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (Δημοτικού Συμβουλίου, Επιτροπών)
- Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
- Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας
- Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
- Τμήμα Αστυνόμευσης
-Γενικός Διευθυντής Δήμου Ιωαννιτών
ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
--Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής
---Τμήμα Προγραμματισμού και Ανάπτυξης
---Τμήμα Αποτελεσματικότητας, Ποιότητας και Οργάνωσης και Διαφάνειας
---Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
--Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
---Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας
---Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
---Τμήμα Τουρισμού
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
--Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας
---Τμήμα Περιβάλλοντος , Πολιτικής Προστασίας και Ενεργειακών Θεμάτων
---Τμήμα Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών
---Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών
---Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών
----Γραφείο Ιστορικού Κέντρου
--Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Συντήρησης Έργων και Πρασίνου
---Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
----Γραφείο Συλλογής Απορριμμάτων
----Γραφείο Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων
----Γραφείο Ανακύκλωσης
---Τμήμα Συντηρήσεων Έργων
----Γραφείο Κτιριακών Έργων και Υπαίθριων Χώρων
----Γραφείο Οδοποιίας
----Γραφείο Κυκλοφοριακών Θεμάτων
---Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων
----Γραφείο Κίνησης
----Γραφείο Συντήρησης Οχημάτων
---Τμήμα Πρασίνου και Κοιμητηρίων
----Γραφείο Πρασίνου
----Γραφείο Κοιμητηρίων
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
--Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας
---Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
---Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Απασχόλησης
--Διεύθυνση Παιδείας, Δία Βίου Μάθησης και Πολιτισμού
---Τμήμα Παιδείας,
---Τμήμα Δια Βίου Μάθησης
---Τμήμα Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
--Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
---Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης
---Τμήμα Ληξιαρχείου
---Τμήμα Αλλοδαπών και Μετανάστευσης
---Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Μητρώων και Προσωπικού
---Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας
--Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
---Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης
---Τμήμα Λογιστηρίου και Αποθηκών
----Γραφείο Μισθοδοσίας και Ασφάλισης Προσωπικού
---Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας
----Γραφείο Κληροδοτημάτων
---Τμήμα Ταμείου
---Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού (εκτός του πεδίου του Ν. 3316/2005)
--Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
---Τμήμα Μελετών και Εκτέλεσης Έργων
---Τμήμα Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας, Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών
--Διεύθυνση Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών
---Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών
---Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Αποκεντρωμένα τμήματα και γραφεία στην Ανατολή:
---Τμήμα ΚΕΠ
---Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης Έργων και Πρασίνου
----Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
----Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων
Αποκεντρωμένα τμήματα και γραφεία στο Πέραμα:
---Τμήμα ΚΕΠ
---Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης Έργων και Πρασίνου
----Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
----Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων
Αποκεντρωμένα τμήματα και γραφεία στην Κατσικά:
---Τμήμα ΚΕΠ
---Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης Έργων και Πρασίνου
----Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
----Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων
Αποκεντρωμένα τμήματα και γραφεία στο Μπιζάνι:
---Τμήμα ΚΕΠ
---Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης Έργων και Πρασίνου
----Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
----Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων
Αποκεντρωμένο γραφείο στη Νήσο Ιωαννίνων:
----Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τη σύσταση τμήματος μελετών και εκτέλεσης έργων θα υπάρξει διαβούλευση το επόμενο τριήμερο προκειμένου να οριστικοποιηθεί η μορφή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου