Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΟΜΙΛΙΑ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΑΤΕΣ


Η υποψήφια βουλευτής Θεσπρωτίας της Ν.Δ. Ελένη Πάντου μίλησε την Τετάρτη το βράδυ, 25 Απριλίου 2012,  σε συγκέντρωση στους Φιλιάτες.
Ανέφερε συγκεκριμένα:
Ανέφερε Φίλες και φίλοι.
Χαίρομαι και δεν το λέω τυπικά, αλλά μέσα από την καρδιά μου, που είμαι ανάμεσά σας. Ως άνθρωπος και ως πολίτης. Άλλωστε με την επαρχία Φιλιατών με συνδέουν, εκτός από φιλικές σχέσεις, δεσμοί καταγωγής και συγγένειας.
Πέρασαν μόνο λίγες ημέρες από τότε που με κάλεσε ο πρόεδρός μας Αντώνης Σαμαράς σε συμπόρευση. Και ανταποκρίθηκα, παρότι οι εποχές και οι πολιτικές συνθήκες είναι εξαιρετικά δύσκολες, προκειμένου να βοηθήσω κι εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις για μια καινούρια Ελλάδα. Με όσο το δυνατόν λιγότερους άνεργους, με όσο το δυνατό λιγότερους πεινασμένους.
Φίλες και φίλοι.
Κι εγώ κι εσείς, να βοηθήσω, να βοηθήσουμε τη Ν.Δ. να υλοποιήσει το αναγεννητικό πρόγραμμά της για την Ελλάδα.H XΩΡΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
Δεν μπορούμε να κλείσουμε τα αυτιά μας στις επείγουσες ανάγκες των καιρών. Μπορούμε να τα καταφέρουμε με υπομονή, πολλή δουλειά, σχέδιο, μέθοδο και τις αναγκαίες πολιτικές αποφάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου