Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Γ.Χριστοβασίλης: Διασύρομαι άνευ λόγου

Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 κ. Γιώργος Χριστοβασίλης προχώρησε στην κάτωθι δήλωση:
Ουδέποτε ασχολήθηκα, πλησίασα ή εκδήλωσα ακόμα και το στοιχειώδες ενδιαφέρον για να εμπλακώ έστω και θεωρητικά με αυτό που ονομάζεται "παρασκήνιο". Ούτε στην ομάδα μου ,ούτε και σε καμία άλλη επιχειρηματική μου δραστηριότητα.
Ποτέ δε, ούτε εγώ, ούτε ουδείς εκ του περίγυρου μου ασχολήθηκε με αυτό που ονομάζεται στοίχημα.
Συνεπώς αποτελεί τεράστια έκπληξη για μένα αλλά και όσων με γνωρίζουν, η αναφορά του ονόματος μου στην "περίφημη" λίστα των 70 υπόπτων.
Δεν κατανοώ τον λόγο, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί, δεν περνά από το μυαλό μου, κανένα έστω και απίθανο σενάριο που θα μπορούσε να οδηγήσει στην αιτία του διασυρμού, που από εχθές υφίσταμαι, προσωπικά και επιχειρηματικά.
Το μόνο που σήμερα μπορώ να κάνω είναι να ζητήσω από την Ελληνική δικαιοσύνη να κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό, προκειμένου , το ταχύτερο, να λάβω γνώση για το τι συμβαίνει και κυρίως να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την διαλεύκανση του θέματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου